رادیو مژده

 

 

پخش زنده

 

رادیو مژده

 

رادیو مژده

 

 

پخش زنده

map

map

خداوند به من و خواهر و برادرم پدر و مادری بسیار مهربان ارزانی داشت. با اینکه مدت مدیدی از فوت آنان می‌گذرد، اما همیشه به یاد ایشان هستیم و خودِ من مرتب آنان را در خواب می‌بینم و هر روز، در دعای بامدادی‌ام، به‌خاطر وجود عزیزشان از خداوند سپاسگزاری می‌کنم. شما چطور؟ آیا والدین خوبی داشته‌اید؟

 خداوندگارِ ما، عیسی مسیح، خدا را به ما به‌عنوان پدری بسیار مهربان معرفی کرده است، مهربانتر از هر پدری که بر روی زمین زیسته است. او در دعایی که به پیروانش آموخت، فرمود که دعای خود را چنین آغاز کنند: "ای پدر ما که در آسمانی، . . ." ( متی ۶: ‏‏۹). وی دربارۀ این پدر مهربان فرمود: "پدر شما پیش از آنکه از او درخواست کنید، نیازهای شما را می‌داند." (متی ۶: ‏۸). و در جای دیگر نیز این پدر آسمانی را با پدران زمینی مقایسه کرد و فرمود: "حال اگر شما با همۀ بدسیرتی‌تان، می‌دانید که باید به فرزندان خود هدایای نیکو بدهید، چقدر بیشتر پدر شما که در آسمان است به آنان که از او بخواهند، هدایای نیکو خواهد بخشید." (متی ۷:‏ ۱۱).

آیا مایلید خدا، پدر شما باشد و شما فرزند او باشيد؟ کافی است که به پسر يگانۀ او عيسی مسيح، قلباً ايمان بياوريد. آنگاه می‌توانيد در نام مسيح، همۀ جنبه‌های زندگی خود را با اطمينان به این "پدر مهربان و آسمانی" بسپاريد و مطمئن باشيد که او آنچه را که برایتان خوب و نيکو باشد از شما دريغ نخواهد کرد.

بالای صفحه